Головне меню
Головна
Мапа сайту
Новини
НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА
Навчальні заклади району
Пошук по сайту
Веб-каталог
Накази та листи ВО
Файловий сейф
Лінки вузів
Статті відвідувачів
Фотогалерея
Друзі сайту
Наш форум
Гостьова книга
Державні закупівлі
Доступ до публічної ін-ції
Колегії ВО
Інклюзивна освіта
Реєстрація на чергу в ДНЗ
Школа
Розробки уроків
Сценарії для вчителя
Методичні рекомендації
Наші реферати
Дитячі організації
Обдарована дитина
ЗНО
Нормативно-правова база
Завантажити софт
Для Інтернету
Робота з документами
Графічні пакети
Адміністрування
Системні утиліти
Архів
Додаткові лінки

Головна arrow Статті відвідувачів arrow Історія шкідливих програм


Історія шкідливих програм

    Думок з приводу народження першого комп'ютерного вірусу дуже багато. Нам напевно відомо тільки одне: на машині Чарльза Беббіджа, що вважається винахідником першого комп'ютера,  вірусів не було, а на Univax 1108 і IBM 360/370 в середині 1970-х років вони вже були.

    Не дивлячись на це, сама ідея комп'ютерних вірусів з'явилася значно раніше. Відправною точкою можна вважати праці Джона фон Неймана по вивченню математичних автоматів, що самовідтворюються. Ці праці сталі відомі в 1940-х роках. А в 1951 р. знаменитий учений запропонував метод, який демонстрував можливість створення таких автоматів. Пізніше, в 1959 р., журнал "Scientific American" опублікував статтю Л.С. Пенроуза, яка також була присвячена механічним структурам, що самовідтворювалися. На відміну від раніше відомих робіт, тут була описана проста двовимірна модель подібних структур, здібних до активації, розмноження, мутацій, захоплення. Пізніше, слідами цієї статті інший учений - Ф.Ж. Шталь - реалізував модель на практиці за допомогою машинного коду на IBM 650.

    Необхідно відзначити, що із самого початку ці дослідження були направлені зовсім не на створення теоретичної основи для майбутнього розвитку комп'ютерних вірусів. Навпаки, учені прагнули удосконалити світ, зробити його більш пристосованим для життя людини. Адже саме ці праці лягли в основу багатьох пізніших робіт по робототехніці і штучному інтелекту. І в тому, що подальші покоління зловжили плодами технічного прогресу, немає провини цих чудових учених.

    У 1962 р. інженери з американської компанії Bell Telephone Laboratories - В.А. Висотський, Г.Д. Макилрой і Роберт Моріс - створили гру "Дарвін". Гра припускала присутність в пам'яті обчислювальної машини так званого супервізора, що визначав правила і порядок боротьби між собою програм-суперників, що створювалися гравцями. Програми мали функції дослідження простору, розмноження і знищення. Сенс гри полягав у видаленні всіх копій програми супротивника і захопленні поля битви.

    На цьому теоретичні дослідження учених і нешкідливі вправи інженерів пішли в тінь, і зовсім скоро світ дізнався, що теорія структур, що саморозмножуються, з чималим успіхом може бути застосована і в декілька інших цілях.

 

Джерело: www.viruslist.com

Переклад: sysadmin notexist (Лупул Юрій Васильович)

 

 


Додати коментар

:D:lol::-);-):-*:oops::cry::o:P:roll:


Захисний код
Оновити

< Попередня   Наступна >





 

(c) Відділ освіти Кіцманської районної державної адміністрації, 2007-2015
При використанні матеріалів сайту посилання на www.kts-osvita.org.ua обов'язкове!
Якщо є авторські претензії до матеріалів, то звертайтесь за адресою