Головне меню
Головна
Мапа сайту
Новини
НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА
Навчальні заклади району
Пошук по сайту
Веб-каталог
Накази та листи ВО
Файловий сейф
Лінки вузів
Статті відвідувачів
Фотогалерея
Друзі сайту
Наш форум
Гостьова книга
Державні закупівлі
Доступ до публічної ін-ції
Колегії ВО
Інклюзивна освіта
Реєстрація на чергу в ДНЗ
Школа
Розробки уроків
Сценарії для вчителя
Методичні рекомендації
Наші реферати
Дитячі організації
Обдарована дитина
ЗНО
Нормативно-правова база
Завантажити софт
Для Інтернету
Робота з документами
Графічні пакети
Адміністрування
Системні утиліти
Архів
Додаткові лінки

Головна arrow Статті відвідувачів arrow Психолого-педагогічний супровід першокласників. Психологічна абетка.


Психолого-педагогічний супровід першокласників. Психологічна абетка.
Написав психолог   

Мета — створити умови, що допоможуть учителю краще зрозуміти й відчути своїх учнів, а кожному учню безболісно адаптуватися до нової ситуації (тобто пристосовувати «школу до дитини, а не тільки дитину до школи»).

Завдання програми.

1. Розвиток співчуття, кращого розуміння себе та інших, розвиток уміння бути в злагоді з самим собою.
2. Пробудження самостійності
в дитині. Створення можливостей для самовираження, рефлексії.
3. Навчання прийомів саморелаксації, зняття м'язового напруження, викликаного психічним.
4. Допомога дитині в усвідомленні свого «Я», підвищенні самооцінки, подоланні внутрішніх конфліктів, страхів, агресивних тенденцій, зменшенні тривожності.
5. Гармонізація міжособистістних стосунків у дитячому колективі.

Методи.

1. Ігри за правилами: вербальні, рухливі, сюжетно-рольові.
2. Читання художніх творів.
3. Бесіди.
4. Розповіді дітей.
5. Імпровізації.
6. Вільне і тематичне малю¬вання.
7. Тілесно орієнтовані вправи. Програма, розрахована на учнів
1-го класу, містить 10 занять (по 1 на тиждень). Роботу за програмою пропонується розпочати у вересні.
Тривалість заняття — 40 хвилин. Оптимальна кількість учасників — 10-15 осіб.

Місце проведення — кабінет психолога. Час заняття обумовлений розкладом класу.
Особливістю програми є те, що на кожному занятті вчитель стає активним учасником (не спостерігачем!). Це сприяє покращенню взаємостосунків, зняттю напруги невимушеності поведінки.

Завантажити повну версію



 

Коментарі 

  1. #1 Romka
    2008-09-1915:58:03 Дякую!!!

Додати коментар

:D:lol::-);-):-*:oops::cry::o:P:roll:


Захисний код
Оновити

< Попередня   Наступна >





 

(c) Відділ освіти Кіцманської районної державної адміністрації, 2007-2015
При використанні матеріалів сайту посилання на www.kts-osvita.org.ua обов'язкове!
Якщо є авторські претензії до матеріалів, то звертайтесь за адресою